پیتزا مخلوط

پیتزا مخلوط

مواد لازم:

کالباس 200 گرم

گوشت چرخ کرده 200 گرم

فلفل دلمه ای 1 عدد

قارچ 300 گرم

پیاز 1 عدد

رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا به میزان کافی

زیتون به میزان کافی

ذرت 1 قاشق غذاخوری

نمک و آویشن و فلفل قرمز به میزان کافی

طرز تهیه:

ابتدا پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و با مقداری روغن تفت دهید تا پیاز نرم شود سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا رنگ گوشت تغییر کند سپس آویشن را به همراهنمک و فلفل قرمز به مواد اضافه کنید.

مواد را با حرارت بسیار ملایم تفت دهید تا گوشت پخته شود ، سپس از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید. در این مرحله کالباس را به صورت مکعبی ریز خرد کنید ، قارچ ها را به صورت حلقه ای با دقت خرد کنید.

فلفل دلمه ای را هم به صورت نگینی ریز خرد کنید. چند عدد زیتون را هم به صورت حلقه ای خرد کنید. پس از آماده کردنخمیر پیتزا آنرا در ظرف مخصوص قراردهید.رب گوجه فرنگی را با مقداری روغن تفت دهید.

پس از اینکه رب گوجه فرنگی خوب سرخ شد آنرا روی نان پیتزا بریزید و با پشت قاشق روی نان پیتزا پخشش کنید. مقداری پنیر پیتزا روی رب گوجه فرنگی پخش کنید و پس از آن کالباس را به همراه گوشت چرخ کرده روی پیتزا بریزید.

در مرحله بعد قارچ را به همراه فلفل دلمه ای و ذرت روی پیتزا بریزید و در مرحله پایانی مقداری پنیر پیتز روی مواد بریزید. روی پنیر پیتزا مقداری زیتون ، فلفل دلمه ای ، قارچ و ذرت برای زیبایی روی پیتزا بریزید.

فر را باید از قبل روی درجه ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. پس از اینکه مواد پیتزا آماده شد آن را به مدت ۲۰ دقیقه داخل فر قرار دهید تا رنگ پنیر طلایی شود. سپس پیتزا را به ۸ قسمت تقسیم می کنیم و با سس کچاپ سرو کنید.